Dcmbr

Regulamin

 

Struktura Regulaminu:

  • Postanowienia ogólne
  • Zamówienie i dostawa
  • Możliwość zwrotu towaru
  • Reklamacje
  • Ochrona danych osobowych
  • Postanowienia końcowe

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy DCMBR, dostępny pod adresem https://dcmbr.shop.pl, prowadzony jest przez Antoniego Matuszczaka.

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dostarczania towarów, dokonywania zwrotów i reklamacji, a także przetwarzania danych osobowych.

1.3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem przed dokonaniem zakupu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

2. Zamówienie i dostawa

2.1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej sklepu.

2.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja regulaminu.

2.3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.

2.4. Zamówienia realizowane są w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej.

2.5. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub InPost (paczkomaty), zgodnie z wyborem klienta przy składaniu zamówienia.

 

3. Możliwość zwrotu towaru

3.1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

3.2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować sklep drogą mailową na adres: dcmbr.shop1@gmail.com.

3.3. Zwrot towaru następuje do paczkomatu Inpost POZ393 (Os. Stare Żegrze 109, 61-249 Poznań) w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Koszt wysyłki zarówno pierwotnej, jak i zwrotnej, ponosi kupujący.

3.4. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania towaru i pozytywnej weryfikacji jego stanu.

3.5. Zwrotowi nie podlega towar noszący ślady użytkowania, zniszczony lub niekompletny.

 

4. Reklamacje

4.1. W przypadku stwierdzenia wad towaru, klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 30 dni od otrzymania produktu.

4.2. Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: dcmbr.shop1@gmailm, opisując wadę oraz dołączając dowód zakupu i zdjęcia produktu.

4.3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą mailową.

4.4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje naprawa, wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

 

5. Ochrona danych osobowych

5.1. Administratorem danych osobowych klientów jest właściciel sklepu DCMBR.

5.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności RODO.

5.3. Dane klientów wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą klienta, w celach marketingowych.

5.4. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz żądania ich usunięcia.

5.5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.

 

6. Postanowienia końcowe

6.1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te wchodzą w życie w dniu ich publikacji na stronie internetowej.

6.2. Do umów zawieranych za pośrednictwem sklepu stosuje się prawo polskie.

6.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

Tik Tok

Instagram

Polityka Prywatności

Regulamin

Kontakt

Dcmbr

Social Media

Informacje