1.1. Sklep internetowy DCMBR, dostępny pod adresem https://dcmbr.shop.pl, prowadzony jest przez Antoniego Matuszczaka.
1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dostarczania towarów, dokonywania zwrotów i reklamacji, a także przetwarzania danych osobowych.
1.3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem przed dokonaniem zakupu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2.1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
2.2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja regulaminu.
2.3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.
2.4. Zamówienia realizowane są w terminie do 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej.
2.5. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub InPost (paczkomaty), zgodnie z wyborem klienta przy składaniu zamówienia.
3.1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
3.2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować sklep drogą mailową na adres: dcmbr.shop1@gmail.com.
3.3. Zwrot towaru następuje do paczkomatu Inpost POZ393 (Os. Stare Żegrze 109, 61-249 Poznań) w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Koszt wysyłki zarówno pierwotnej, jak i zwrotnej, ponosi kupujący.
3.4. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania towaru i pozytywnej weryfikacji jego stanu.
3.5. Zwrotowi nie podlega towar noszący ślady użytkowania, zniszczony lub niekompletny.
4.1. W przypadku stwierdzenia wad towaru, klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 30 dni od otrzymania produktu.
4.2. Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: dcmbr.shop1@gmailm, opisując wadę oraz dołączając dowód zakupu i zdjęcia produktu.
4.3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą mailową.
4.4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje naprawa, wymiana towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
5.1. Administratorem danych osobowych klientów jest właściciel sklepu DCMBR.
5.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności RODO.
5.3. Dane klientów wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą klienta, w celach marketingowych.
5.4. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz żądania ich usunięcia.
5.5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
6.1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te wchodzą w życie w dniu ich publikacji na stronie internetowej.
6.2. Do umów zawieranych za pośrednictwem sklepu stosuje się prawo polskie.
6.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.